کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9325 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه ای برای پخش ویدیو به صورت زنده در فیس بوک

نرم افزار جدید Broadcast for Friends

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، کمپانی UStream، برنامه جدیدی نوشته که به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای خود را به صورت زنده و از طریق آیفون در فیس بوک به نمایش بگذارند.

نام این نرم افزار جدید Broadcast for Friends یا به اختصار BFF است و به کاربر این امکان را می دهد تا ویدیو زنده خود را تنها با دوستان خود به اشتراک بگذارد. البته این گزینه پخش برای همه نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

کمپانی UStream، اخیرا سرویس محبوب ویدیویی خود را با Open Graph فیس بوک به صورت یکپارچه درآورده است. این کار به کاربران UStream اجازه می دهد تا فیلمهایی را که در سایتهای مختلف مشاهده می کنند با دوستان خود در فیس بوک به اشتراک بگذارند.

محبوبیت نوع عملکرد سرویس UStream در گوشی های هوشمند قرار است یک گام دیگر رو به جلو بردارد و امکان پخش ویدیو به صورت زنده در شبکه های اجتماعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

Brad Hunstable مدیر عامل و موسس شرکت UStream، در گفتگویی که در مراسم رونمایی از نسخه نمایشی این نرم افزار انجام داده گفته ما تکنولوژی زیر بنایی را داریم و آن پلت فرم است. این پلت فرم به گونه ای است که ما قادریم محصولات و خدمات جدید را بر اساس آن بنا کنیم.

دانلود این نرم افزار رایگان است و تنها کافی است که شما اجازه دسترسی به این نرم افزار را از طریق فیس بوک به دست آورید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10784 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/06/07 تعداد مشاهده: 1820
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر